Saturday, March 24, 2007

Time versus date

Waktu dia dok tengah ada, dok maki dia, perli dia, mengumpat dia, mencarut kat dia, kata dia firaun lah dan sebagainya.

Bila orang tu dah tak ada...barulah kita nak ingat kat dia, sanjung dia, sayang dia, anggap dia sebagai idola lah dan sebagainya.

(Situasi antara PAS serta media miliknya dan Che Det!!)

I went to MPH Sale at SACC. Then, aku punbeli buku baru, Mahathir: Di Sebalik Tabir by Zam dan The Malay Dilemma by Che Det. Aku dah baca Malay Dilemma, tapi x habis... tu pun pinjam. So aku beli lagi.

Rasanya lama lagi kot aku nak abis baca... asgn banyak nak kena buat DIKK!!!






















My first book about Mahathir is Mahathir dan Akhbar by Mohd Safar Hasyim. I bought the book because my lecturer ask me to. Hmm...

(P/s: Last2 skali aku kerja ja ngan pelanduk publication!!)

2 comments:

Ashwad said...

Malays.... intellectual gap...
mahathir..... "sipolan bin sipolan sipolan"

can see the different...?? hehehe....

Muqreez said...

Poltik...siapa dapat lubang dia menang..siapa pecah lubang..dia kena tendang